Mår sisådär..

Hej.. Just nu ligger jag i sängen har spelat fotbolls match mot Rönninge Salem.
Jag har inte tränat på 3 veckor så jag var inte på topp form men tyckte endå att det gick ganska bra 2-2 vart det. Bara en tränings match så det är lugnt.
Dagen:
Började med att jag vaknade vid 9 åt frukost i lugn och ro, fixade lite i rummet och gjorde mig i ordning.
Sen satt jag framför dator lyssnade på en massa musik.
Efter det så åt jag lunch, planerade med natta och jag kom till henne vid halv 3. Vi bytte om till match titta på tv åt ett litet mellanmål sen gick vi ner till fotbolls planen och körde match.

Nu ligger jag i sängen, känner mig ganska risig, har inte tid med att bli sjuk igen.. Har en massa annat! Ska vila nu sen hoppa in i duschen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback