Dålig uppdatering

Hej! Vet att jag har haft dålig uppdatering men de är för jag har haft så kul med Kevin i helgen och jag har inte hunnit blogga. Berättar om helgen i det här inlägget.
I fredags kom Kevin till flempan vid ungefär 5 han kom hem till mig och vi myste o så.. Gick o la oss ganska tidigt.

På lördagen gick vi upp tidigt för att åka och bada i gustavsberg på gustavsbergsbadet, hade otroligt mysig och kul!
Efter badet vart det donken sen hem. När vi kom hem drog vi till stuvsta och flummade inne på Hemköp.. Hyrde två filmer, sen var vi tvugna att vänta på bussen i en timma, men hade kul endå. Vi gjorde Inge speciellt vi somnade klockan 21:00 😂 men vaknade sen igen på natten, tittade bara på tv o myste.
Sen var det ju söndag.. Vi gick upp jag stekte bacon och ägg till min älskling, samtidigt som han åt min otroliga lyx frukost kolla vi på American pie. Klockan 11 skulle Kevin vara i flemingsberg för att spela match, stor förlust. + han skadade sig. Jag tittade på matchen med Elin som tittade på sin kille i motståndar laget. Efter matchen var vi tvungna att säga hejdå snabbt 😥 (jag o Kevin)

Jag har nu städat mitt rum, och pluggat sen jag kom hem efter allt.. Imorgon blir det skola igen, tyvärr. Har missat en massa, aja puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback