Dagen/planer för helgen

Hej! Idag har jag varit på skolan ganska chill dag. Efter skolan drog jag till Farsta strand. Träffade min fina moster, tog en fika i Farsta på waynes, is chai och muffins.
Har nu kommit hem, ska äta sen ska jag packa för att åka till Kevin. Han kommer med sin pappa och hämtar mig efter sin match i Stockholm sen åker vi till malmköping.
Lördag: Kevin har cup tidigt på morgonen så då ska jag ut o springa💪🏃 sen plugga lite.
Efter det så åker jag och bästa styvmamma tror de blir med Nelly och kanske Moa oxå in till stan, tar en fika shoppa och bara mysa. Sen åker vi och tittar på Kevins senare matcher.

Söndag: åker hem från Kevin 😔 sedan kalas för min lillebror. Som fyller 8, börjar bli stor nu..
Ska dra mig o äta puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback